29 września 2015

HELLO AUTUMN

Uwaga, uwaga! Pierwszy wpis po powrocie z Grecji ląduje na blogu. Zabierałam się do niego jak sójka za morze.. Masakra. A to czasu nie ma, a to deszcz pada, a do tego tak strasznie zimno! Nienawidzę jesieni. Do tego teraz jeszcze bardziej ją znienawidziłam. Dlaczego? Gdyż musiałam wrócić z ciepłego raju.. Nie macie pojęcia jak bardzo tęsknię za tymi ludźmi, miejscem.. ah.
Ale.. nie ma co się rozczulać, za rok tam wrócę! Teraz tylko aby jakoś przetrwać szkołę, której już tak bardzo mi się nie chce. Są też i plusy tego co się teraz dzieje. Odnowiłam chodzenie na zdjęcia z Aleksandrą więc już dziś możecie zobaczyć najnowsze zdjęcia z moją propozycją jesienną. A co miałam na sobie na co warto zwrócić szczególną uwagę w tym sezonie? Ulubione botki z frędzlami od LABOTTI - HIT jesieni, oraz duża pakowna torba z nowo poznanego przeze mnie sklepu KRIS FASHION. Te dwie rzeczy są idealnym dopełnieniem całej stylizacji, którą tworzą spodnie z wysokim stanem oraz krótszy sweterek.




SWETEREK - H&M | SPODNIE - H&M | BOTKI - LABOTTI | TOREBKA - KRIS FASHION 


















15 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądasz! :) Botki super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. botki są cudowne!

    ________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestawik! Fajna, klasyczna torebka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Buziaki:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te botki są świetne! Chodzą za mną już od dłuższego czasu :)
    Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega długie nogi, super zestaw, wszystko do siebie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bosko wyglądasz, a w sweterku jestem zakochana :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great! Thanks for sharing this. I read over the article and I really love all the things. By the way, could we get a chance to cooperate on SNS/Blog? We’ll pay USD. tonylau86china@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie! <3 Sweterek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. ta torba jak się sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze, właśnie zamierzam kupić identyczna tylko w innym kolorze :)
      Noszę ją na co dzień do szkoły i jest jak nowa :)

      Usuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.