15 lutego 2014

61. Wiosna

Hej! Wczoraj blogspot był zasypany postami walentynkowymi. Ja takiego nie stworzyłam, nie obchodzę tego "święta", gdyż uważam, że jest bez sensu no i.. nie mam drugiej połówki rzecz jasna :D. Walentynki spędziłam ze znajomymi, zresztą jak co roku. Na dworze wiosna, jeszcze żeby nie wiało to by było cudownie. Co do ubioru to tak wyglądałam wczorajszego wieczora. (Czerwony kolor jest można powiedzieć, że pasuję do walentynek :P)Aby dodać charakteru stylizacji wystarczy założyć obcasy. Ja postawiłam na wygodę. Zamszowe lity nie nadają się na błoto, które jest praktycznie na każdym kroku.

 


spodnie - allegro / buty - ccc / łańcuch - allegro



Krata i woskowane spodnie.

92 komentarze :

  1. ja też nie pisałam nic o walentynkach, mimo że spędziłam je z chłopakiem :D ludzie i tak za dużo naczytali się wczoraj o tym święcie :D
    a tak poza tym to prześlicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja *_*
    Ja też walentynek nie obchodzę z powodu braku drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądałaś :) Fakt, błoto i "pośniegowa paćka" są wszędzie..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubisz tego święta bo nie masz drugiej połówki, rozumiem;) Ale też miłość powinno się wyznawać na codzień a nie tylko 14 lutego:)
    Świetnie wyglądasz! Koszula genialna<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam "drugą połówkę" (jak to źle brzmi), ale i tak nie obchodzę Walentynek. Nie muszę mieć pretekstu do kolacji, kina, albo innego rodzaju rozrywki we dwoje.


    Super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ładna :)
    Zapraszam również do mnie- Nowy post:
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/2014/02/wolfsong_15.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz oczywiście na każdej sesji będziesz miała tą torbę, mam rozumieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie :) w zasadzie, robiłam zdjęcia bez niej jak widać i.. w sumie nie potrzebna jest tu

      Usuń
    2. tylko nie rozumiem czemu przyczepiłaś/eś się akurat torby, buty też mam na większości zdjęć :)

      Usuń
    3. Torba trochę bardziej rzuca się w oczy.

      Usuń
  8. Gdzie kupiłaś koszule?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem gdzie była kupiona

      Usuń
    2. czyli na pewno na giełdzie

      Usuń
    3. czytanie ze zrozumieniem...

      Usuń
    4. hahaha, a gdyby nawet na giełdzie to co?
      ubrania jak każde inne, które można kupić w sklepach. chyba nikt nie jest gorszy dlatego, że się ubiera na giełdzie? głupota niektórych mnie przeraża ;>

      Usuń
    5. ale ja nie mam pojęcia gdzie była kupiona :D Na giełdzie dawno byłam, ale jakbym zobaczyła takie koszule to na pewno bym się skusiła na inne kolory :)

      Usuń
  9. uwielbiam czerwoną koszulę! :D cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt na dworze jest prześliczne słońce i czuć że wiosna jest coraz to bliżej. Sama miałam dziś także na zdjęcia ale to błoto.. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba koszula jest rewelacyjna :)
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dodasz jakieś zdjęcie z tego postu na fejsa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. planowałam dodać, ale nie wiem :)

      Usuń
    2. Dodaj ,wszystkie są ładne;)

      Usuń
    3. no nie wiem.. chyba i tak się za dużo udzielam na fejsie :D

      Usuń
    4. nie,nie za dużo , to dobrze że masz coś do powiedzenia i pokazania ;)

      Usuń
  12. Ja napisałam o walentynkach, ale w innej formie. Z resztą co będę się tu rozpisywać... po prostu zapraszam na bloga :)
    Bardzo podoba mi się Twój outfit. Przypadł mi do gustu. :)) Czerwony kolor koszuli dodaje tutaj takiego akcentu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz.. :D :D Ja swoje walentynki też spędziłam ze znajomymi.. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie podoba mi się ta torebka i łańcuch :)

    mint-shirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo łądnie ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w bardziej rockowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz genialne spodnie ! *.* <3

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. marzę o takiej koszuli :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajj <3 Rewelacyjnie wyglądasz! :)
    Ja obchodzę walentynki, ale w tym roku odpuściłam post walentynkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie, świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to twój naturalny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to mój naturalny kolor, chociaż pod słońce wychodzi rudy.. ale niestety takie są uroki rozjaśniania włosów :)

      Usuń
  22. Piękne spodnie i koszula ma ładny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great casual look! Love the shirt and the necklace!
    I am following your blog! Follow back?

    http://www.MARTASFASHIONDIARY.com/
    http://www.bloglovin.com/blog/3881059

    OdpowiedzUsuń
  24. A jeszcze kiedyś czytałam że jesteś w związku w ktoryms poście ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, byłam w związku :) teraz jestem singielką :)

      Usuń
  25. Bardzo ładnie wyglądałaś! :)
    Pozdrawiam,
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz naprawdę fajne spodnie
    które świetnie podkreślają twoje chudziutkie nogi których ci szczerze zazdroszczę :) :*!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście?
    Właśnie staram się o współpracę i bardzo potrzebuję Twojej pomocy.
    Za każde klikniecie będę niezmiernie wdzięczna :*
    sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw ^^ i ta koszula ♥ no i oczywiście ślicznie wyszłaś na zdjęciach ;>

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. masz piękny uśmiech :) Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo mi się podoba, spodnie idealne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie "codzienniaki" są najlepsze! Wyglądasz super, łańcuch i złote zamki to świetne akcenty!
    Pozdrawiam:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz, mam poodbną koszulę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spodnie-rewalacja! :> świetnie prezentuje się calość :)

    http://wardrobeordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz fantastycznie, śliczna koszula :)


    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post :)
    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula, spodnie... - wszystko cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale jesteś chudziutka! ;))
    Pięknie wyglądasz zapraszam http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. jaka ślczna :(

    http://will-always-be-well.blogspot.com/2014/02/korzystaj-z-zycia-w-100.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Pisałaś cos o obserwowaniu ? Jeśli chcesz to zaczynaj :)
    Świetna stylówka + masz świetne nogi! *o*

    Zapraszam - www.caramellovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie;) wszystko takie pozytywne
      zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba;)
      > www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
      pozdrawiam;*

      Usuń
  40. Wyglądasz prześwietnie, spodnie są genialne! I jak piękna pogoda u Ciebie, u mnie szaro buro i zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię zestawy z takimi bluzkami, bardzo fajnie to wygląda!!!!

    Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się bardzo stylizacja, zazdroszczę . Też mam lity, ale nie potrafię w nich chodzić :<

    OdpowiedzUsuń
  43. Koszula jest wspaniała ;) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna stylizacja!
    Posiadam w swojej szafie koszulę w kratkę o nieco innej kolorystyce, więc może się Tobą zainspiruję. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oh cudowne masz te spodnie, boskie!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  46. ja równiez nie tworzyłam posta walentynkowego. za bardzo oklepane. odoba mi się bardzo koszula! piękna jest:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne rzeczy !
    Walentynki są dziwne xd

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. to kiedy zakładasz fanpage ? brakuje ci jeszcze do 50 tyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prawej stronie masz licznik...
      nie wiem czy będę zakładać ;]

      Usuń
  49. dlaczego nie masz takiego wyglądu jak mają konta google blogerek ..?

    OdpowiedzUsuń
  50. np . https://plus.google.com/107031622737769377413/posts

    OdpowiedzUsuń
  51. nie korzystam z google+ dlatego :)
    a coś to przeszkadza? Tak lepiej jak w tym linku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem może bardziej przejżyście ...

      Usuń
  52. Zapraszasz blogerów do znajomych na fb ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam chyba jedną blogerkę (nie jestem pewna czy tylko jedną) w znajomych a fb, ale poznałam ją osobiście :3

      Usuń
  53. Ojej, Kochana, spodnie są cudowne, mogłabyś podać do nich linka na all?
    I powiedz mi - jak piszesz, że masz coś z 'nn' to o co dokładnie chodzi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam niestety, ale wpisz woskowane spodnie i na pewno wyszuka :)

      nn- no name, żaden markowy sklep, bądź rzecz dawno kupiona i nie pamiętam gdzie :)

      Usuń
  54. o tak wiosna ! uwielbia te koszule!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ślicznie Ci w tej koszuli. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczna koszula ♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję :) ładnie wyglądasz, świetna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. spodnie masz mega , podaj link :D!

    OdpowiedzUsuń
  59. cudne spodnie! bylabym wdzieczna za link;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam takie luźne looki. :) Super. Dziękuję za komentarz:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie się prezentuje koszula z tym łańcuchem... :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Super :) zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :*
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Czerwona koszula z takimi spodniami wygląda wspaniale :) klasyk sam w sobie ! rewelacja :* Ciekawie prowadzisz blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. rewelacyjne spodnie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.